|
خدمات پس از فروش ![]() وظیفه واحد خدمات پس از فروش همانگونه که از اسمش پیداست ارسال مواردی است که در کنار پکیج ها مورد نیاز قرار می گیرد. غالبا به 3 دلیل دانش آموز نیاز به خدمات پس از فروش دارد : 1- دانش آموز قطعه ای را در طول کار می سوزاند و یا خراب می کند. 2- دانش آموز برای افزایش بار فنی و قدرتی ربات خود نیازمند قطعات اضافی و جانبی است. 3- در بسته ربات کسری وجود دارد. تمامی بردهای الکترونیکی ارسالی کاملا تست می شوند و در صورت مثبت بودن نتیجه تست به مرحله ی بعد تولید می روند. ضمنا گیربکسها و برخی ادوات مکانیکی دیگر نیز شامل این مورد می گردند. لازم به ذکر است زمانی که عناصر پک در داخل فوم مخصوص قرار گرفت شیرینگ پلاستیکی روی آن قرار گرفته و پک پلمپ می گردد و دوربین فیلم برداری که بالای محل تولید در لحظه نهایی قرار گرفته تصویر پک را لحظه آخر فیلم برداری نموده و سپس پک داخل بسته قرار می گیرد. فلذا کمترین میزان خطا در تولید اتفاق می افتد. با تمام این تفاسیر رباتیک آراد برای رفاه حال دانش آموزان و نمایندگان در صورتی که نماینده ای سفارش خدمات پس از فروش دارد آن سفارش را ثبت نموده و با قیمت مصوب ارائه می دهد . لذا برای خدمات پس از فروش نماینده می بایست آن را سفارش داده بعد از واریز وجه از دو طریق آن را دریافت نماید. 1- در صورتی که سفارش پک دارد همراه بار برایش فرستاده می گردد. 2- در صورت نداشتن بار با احتساب هزینه پست از طریق پست ارسال خواهد گردید. این برنامه بهینه ترین روش کاری بوده و تنها از این طریق خدمات پس از فروش قابل دستیابی است. لیست قیمت های خدمات پس از فروش
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[قالب وبلاگ : تمزها] [Weblog Themes By : themzha.com] |